یوهووووو،من برگشتم
نوشته شده توسط : نازنین خطر

 

سلام دوستان گلمممممم

 

 

 

ببخشید که خیلی وقته نیستم

 

تو این مدت که نبودم خیلی اتفاقات زیادی افتاده ها...!!!!

 

مدرسه ها تموم شد و تابستون...

 

تیم ملی فوتبال تو برزیلگل کاشت ولی خوب متاسفانه

 

 صعود نکردیم...

 

 

اما سرو قامتانکشورمون تو والیبال گل کاشتن

 

 

 

تولدم که اصن هیجی به فنااااا...

 

 

از این بدتر که من دیگه حوصلم نمیاد بیام اینجا از دست

 

گوشیم و شبکه های مجازی

 

 

حالا از این حرفا گذشته بگم که من جدیدا اخبار

 

 

چندین نفر رو دنبال میکنم...

 

 

 

میخوام ببینم چند تا لایک دارن

 

 

پس تو  پست های دیگه منتظر باشید.

 

 

فقط خواستم از همه شما گلا تشکر کنم در این هم

 

کوتاهی من و نبودمخیلی به من لطف داشتید.

 

 

راستی نماز روزه هاتون قبول باشه..

 

 

درضمن میتونید از آرشیو مطالبی مربوط به ماه رمضون

 

 

پیدا کنید.

 

 

راستی خیلی شرمندم کردید واسه نظر سنجی ماه قبل

 

نتایج نظرسنجی (محبوبیت های پست نویسندگان دخترانه سرا):

 

محیا(مدیرجان)با 28 رای 

 

واقعا نمیتونم هیچی بگم از این همه لطف و محبتتون

 

 

good luck





:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید !

اول چت

با تشکر مدیریت چت روم